Sabtu, 17 Julai 2010

ISLAM AKAN DIHINA, JIKA PAS GABUNG DENGAN UMNO

(klik untuk besarkan)

"Melayu hilang dalam PRU akan datang jika PAS berdegil tidak mahu bergabung dengan UMNO" ujar SB Harussani.

Sebenarnya, bukan melayu hilang, tetapi yang hilang adalah UMNO. UMNO tidak mewakili melayu, dan melayu tidak mewakilkan UMNO untuk melayu.

UMNO terbukti mengkhianati Rakyat malaysia. Cina dan India adalah dua bangsa utama yang dikhianati UMNO. Orang melayu juga jadi haprak di tangan UMNO.

Melayu hebat apabila melayu melakukan keadilan. Melayu jadi haprak, sebab menjadi pengkhianat. Kini melayu haprak, sebab UMNO mendakwa bahawa mereka adalah Melayu. Justeru, jika melayu mahu hebat, hendaklah keluar dari kepompong UMNO.

Islam agama melayu, dan melayu akan berusaha sebarkan Islam kepada Cina dan India dan seluruh bangsa di malaysia. Dengan maksud, jika melayu ikut UMNO, kita akan dapat lihat bahawa cina dan india akan lari meninggalkan islam.


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita gabong dengan DAP biar kapal Singah dan Kit siang tau siapa kita dan Islam sebenarnya kalau dia tafaham Islam anak cucu dia akan faham juga dan jadi muslimin insyallah

Tanpa Nama berkata...

TOKYO —
Asahi Breweries Ltd plans to use the marketing network of Danish brewer Carlsberg A/S for sales of its mainstay Super Dry beer in Malaysia to meet growing demand in Asia, following the companies’ sales cooperation in Hong Kong, company sources said Friday.

Lagi kaya lah Selangor takpayah korek pasir ya Khalid.........

hussin berkata...

jika pas bergabung dengan umno, pas turut menyumbang menghina islam. jika pas bergabung dengan umno, pas pilih melayu dari islam. pas sudah tidak seimbangkan di antara dakwah dan politik lantaran assobiyah yang ditolak noleh islam dan diperangi oleh pemimpin2 pas terdahulu.

benarkah pas di bawah kepimpinan ulama? adakah stopa ali diiktiraf pas sebagai ulama? pas sudah dikuasai stopa ali dan puak2 yang 'cintakan' assobiyah. puak2 anti ug pun akan aku cop sama kalau tak mampu menghentikan pas dari bercakap pasal bincang/jumpa/muzakarah dengan umno. apa yang aku nampak memang ada kalangan yang 'playsafe'. pi lah beli 'playsafe' kat kedai mamak tu lagi bagus.

hampeh betul!

Tanpa Nama berkata...

1.Rasanya pengabungan umno dan pas akan berlaku!Allhamdullillah!!
2.Naikkan DR Harun Din sebagai mursyidul am pas!!!baru nampak ketokohan sikit!! nampak intelektual sikit!!
3.Puak-puak pas yang lulus bahasa arab jee!!eloklah jadi ustaz,mengajaq bahasa arab! kat sekolah-sekolah pondok!!itulah taraf hangpa!!!
4.Hang boleh masuk dap!!sesuailah dengan hang!!hati busuk!!!!!!!lalat pun tak teringin!!!!

Tanpa Nama berkata...

pertahankan orang melayu beragama Islam = assabiyyah

pertahankan orang cina beragama bukan Islam = keadilan

siapa yang merosakkan agama....?

rasanya orang cina bukan Islam tu la kot yang nanti akan tolong mandikan jenazah,talkinkan bila muslim yang meninggal......