Selasa, 25 Januari 2011

[PRK TENANG] SEMBANG-SEMBANG PENGUNDI


"....tak jadi YB BN lagi pun dah rembat tanah, DUN tenang dalam bahaya jika Azhar menang..."

"...bahagia hidup di dun tenang, rakyatnya baik byk rahmat, cikgu mala guru cemerlang, calon BN, tanah rakyat dirembat.."

"....generasi ke 2 felda tak ada tanah..."

"....calon BN ada kes mahkamah pasal rembat tanah... Isy, jadi DO pun dah rembat, klu jadi YB, lgi kuat rembat..."

4 ulasan:

Awanama berkata...

1.kalaulah hangp boleh cerita dengan lebih teperici berdasarkan perbicaraan mahkamah tempohari!!lebih afdal lagi!!
2.dari situ kita boleh tenguk!!samaada melibatkan kes rasuahka!kes selewengka!atau kes teknikal ka!!
3.bukan apa!!kot-kot jadi kes fitnah la pulak!!hangtu ustaz!!kot-kot kerana kes fitnah!!hang masuk neraka jahanam nanti!!
4.nak habaqka hangla nooo!!sebab dok nampak!!hang makin jahil bab agama ni!!hang beli kot!!sijil agama hang tu!!

Awanama berkata...

rembat jgn tak rembat....sementara ada peluang merembat...tapi kalu nanti dirembat malaikat...jgn kata aku suruh rembat...apa lah punya xADO

Awanama berkata...

kalu tak betul nafi tapi kalu dah betul nak nafipun tak boleh. itu aje.

Awanama berkata...

1.dah baca kes dari blog pas dan umno!!
2.Ternyata masalah teknikal!!
3.hang jawablah diakhirat nanti noo!!sebab hang sebaq fitnah!!