Ahad, 11 Januari 2009

BAGAIMANA SELEPAS LIANG LAHAD??

BAGAIMANA SELEPAS LIANG LAHAD??

Utusan Malaysia hari ini melaporkan:

”KUALA TERENGGANU 11 Jan. - Kerajaan yang diterajui Barisan Nasional (BN) menjaga kebajikan semua lapisan rakyat sejak 'lahir hingga ke liang lahad', namun tidak perlu menggunakan label negara kebajikan untuk berbuat demikian, kata Datuk Seri Najib Tun Razak
[1]

KOMEN:

Macam mana pula kebajikan selepas dari liang lahad????

Kan orang dah kata dah, undi PAS dapat pahala. Bila dapat pahala, masuk syurga la.. tapi kalau undi BN, dapat dosa. Bila dapat dosa, kat mana agak-agak tempat yang depa ni nak pegi???

Hari ini terbukti apa yang orang dok sebut-sebut sebelum ini. Sebab, TPM sendiri sebut, BN jaga kebajikan sampai di Liang lahad sahaja. Bermakna, lepas liang lahad, kebajikan mereka tidak terjaga lagi.

Bermakna, Kalau PAS memerintah, kebajikan terjaga sejak di dunia hingga ke alam syurga... tak percaya, pergilah tengok kelantan pimpinan tok guru nik abdul aziz....

mana pilihan korang???????

Firman Allah:

إِنَّ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآَيَاتِنَا وَاسْتَكْبَرُوا عَنْهَا لَا تُفَتَّحُ لَهُمْ أَبْوَابُ السَّمَاءِ وَلَا يَدْخُلُونَ الْجَنَّةَ حَتَّى يَلِجَ الْجَمَلُ فِي سَمِّ الْخِيَاطِ وَكَذَلِكَ نَجْزِي الْمُجْرِمِينَ

Maksudnya;
“Sesungguhnya orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami dan menyombongkan diri terhadapnya, SEKALI-KALI TIDAK AKAN DIBUKAKAN BAGI MEREKA PINTU-PINTU LANGIT dan TIDAK PULA MEREKA MASUK SYURGA, hingga unta masuk ke lubang jarum. Demikianlah Kami memberi pembalasan kepada orang-orang yang berbuat kejahatan”

(Surah Al-‘Araf : 40)

Umno/BN lawan Islam. UMNO/BN dusta ayat Allah. Mereka juga, bertakabbur dengan ayat Allah. Bila dorang mati, roh dorang tidak akan dapat naik ke langit. Sebab, pintu langit telah di tutup.

Oleh sebab itu, bila dorang mati, dorang akan jadi hantu kubur....Oiiii jangan undi BN tau, takut mati jadi hantu kubur...... korang tak takut ker?????

Sekian

Al-Bakistani
http://g-82.blogspot.com/

ustaz_bakistani@yahoo.com



- Sri Indah (B), Sg Buloh
12 Januari 2009 * 4:28 pagi.



[1]http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0112&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_04.htm

Tiada ulasan: