Jumaat, 4 Jun 2010

UMNO KATA


Umno yang berkawan dengan yahudi [APCO] kata, "kalau kena kat kulit ni, sekadar gatal-gatal jer"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ini semua PIHAK mahu menggunakan isu Palestin untuk kepentingan POLITIK kepartian masing-masing.. Sedangkan sebelum INI semuanya pakat buat tak TAHU aje.. Yang menJIJIKkan tuh, kebanyakkan yang mengaku memperJUANGkan nasib Palestin ketika ini adalah ahli-ahli POLITIK yang ada kisah BURUK dan JIJIK pada mata rakyat.. KONONnya dengan memperjuangkan isu Palestin pada HARI ini, segala keKOTORan mereka dalam POLITIK 'disucikan' depan mata rakyat.. Inilah tujuan sebenar mereka berlakon menjadi HERO selama ini..

Cuba anda LIHAT balik mereka yang menjadi HERO Palestin ketika INI.. Lihat tanpa mengira mereka dari UMNO, PAS atau PKR.. Di manakah mereka sebelum ini? Apakah yang telah mereka lakukan sebelum INI untuk membantu rakyat Palestin? Selain berDEMONSTRASI, adakah mereka benar-benar membantu rakyat Palestin dalam erti kata sebenar? Kenapa BARU sekarang mereka diLIHAT cuba menonjolkan DIRI sedangkan sebelum INI hanya kaku membisu dalam isu Palestin? TIDAKkah cukup lagikah keMUNAFIKkan yang mereka sembunyikan semasa bermain POLITIK hinggakan isu ini pun cuba nak diambil kesempatan POLITIK?

Lihat dalam PAS.. Selama INI berapa RAMAI Lebai PAS yang KONONnya telah SYAHID di Palestin? ADA? Selama INI sudah berapa JUTA RM sumbangan Lebai PAS yang betul-betul telah sampai ke Palestin? Apabila Palestin dipecah-belahkan kepada PLO dan HAMAS, bukankah PAS yang meLABELkan parti mereka KONONnya sebagai HAMAS dan PLO sebagai UMNO? Bukankah itu sahaja dah manjadi cukup BUKTI bahawa PAS sememangnya menjadi alat Yahudi untuk memecah-belah umat ISLAM?Kenalkah rakyat Palestin dengan PAS? Pernahkah pemimpin PAS melawat Palestin atau menziarahi pemimpin mereka? Jangan sekarang ni nak HANTAR si MAHFUZ yang tak SEKOLAH tu pulak, KANG habis dia KAPOR semua duit DERMA buat makan ANGIN! KAH!KAH!KAH!

Lihat dalam PKR.. Eh! Eh! Bukankah sebelum INI kita telah DEDAHkan bahawa akhbar utama ISRAEL iaitu THE JERUSALEM POST telah memPROMOSIkan Penasihat PKR sebagai PM Malaysia? Bukankah itu sahaja SUDAH menunjukkan bahawa PKR ini adalah dalang kepada ZIONIS Israel untuk memecah-belahkan umat Islam seperti mana di Palestin? Itu belum lagi masuk bab bagaimana Penasihat PKR mempunyai hubungan secara SULIT atau SAHIH dengan para ZIONIS di serata DUNIA melalui pertubuhan-pertubuhan yang diTAJA oleh ZIONIS? Bahkan Penasihat PKR sendiri berBANGGA apabila ZIONIS Neo-Con perancang Perang Iraq berNAMA Wolfowitz menjadi SAHABAT setianya? Alih-alih HARI ini si Penasihat PKR ini cuba menjadi HERO pulak dalam isu Palestin? Takkan nak TIPU si Yahudi Wolfowitz tuh? KAH!KAH!KAH!

Lihat dalam UMNO.. Jijik pulak meLIHAT gelagat 'DEMONSTRASI BERMUSIM' yang dilakukan oleh Pemuda UMNO.. Ini semua tak lebih sekadar TAKTIK Ketua Pemuda UMNO pesalah POLITIK WANG nak cari PUBLISITI murahan pasal KEMPUNAN tak dapat jawatan MENTERI.. Seperti jugak Lebai PAS, di mana Pemuda UMNO sebelum ini dalam memperjuangkan isu Palestin? Bila 'BOSS' Pesalah POLITIK WANG tak dapat jawatan MENTERI, Pemuda UMNO Negeri siap nak PROTES kat PM lagi tuh? Sedangkan keGANASan Israel terhadap Palestin dah berPULUH tahun, takde pulak Pemuda UMNO Negeri nak PROTES macam tuh? Apabila perjuangan diCEMARI dengan POLITIK WANG, toksah dok jadi HEROlah.. Meluat kita tengok!

Inilah dia tahap keIKHLASan dan keTULENan perjuangan ahli-ahli POLITIK yang KONONnya mengaku HERO Palestin pada HARI ini.. Baik daripada PAS atau UMNO, semua berLAKON semata-mata.. Apatah lagi dengan PKR yang terang-terang bersekongkol dengan pemBUNUH rakyat Palestin? HAMPEH!!