Rabu, 25 Ogos 2010

KAFIR HARBI LAWAN ISLAM, MELAYU HARBI BERNAMA UMNO

Ketua penerangan Pemuda UMNO ini tidak berwajah melayu, tapi dakwanya melayu

utusan meroyan melaporkan;

KUALA LUMPUR 25 Ogos - Tindakan Dewan Pemuda Pas Pusat yang mempertahan khatib jemputan, Zakaria Ahmad mengenai doa yang dibacakan dalam khutbah Jumaat di beberapa masjid di Pulau Pinang merupakan pendirian kolot parti itu.

Ketua Penerangan Pemuda UMNO, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, tindakan Pemuda Pas tersebut hanya akan menyebabkan agama Islam terus dipandang mudah dan diperlekeh oleh masyarakat luar. [sila klik]

komen;

UMNO bukan sekadar tipu melayu, tetapi kini sudah sampai satu tahap yang sungguh kritikal, iaitu mula hendak membohongi agama.

Di mana salahnya mendoakan hidayah terhadap Ketua Menteri pulau Pinang yang dilakukan oleh Khatib, ustaz Zakaria Ahmad. Sama ada atas mimbar atau tidak?

Nama yang dipertuan Agong hendak disebut atau tidak, ia tidak memberi sebarang kecacatan kepada islam sedikit pun. Khalifah islam yang empat, Abu bakar As-Siddiq, Umar bin Al-Khattab, Usman bin Affan dan Ali bin Talib, tidak pernah marah pun kepada mana-mana khatib yang tidak pernah mendoakan mereka di atas mimbar.

Sikap UMNO ini, lebih kepada hendak mengampu, bukan untuk menyatakan keikhlasan mereka terhadap yang dipertuan Agong. Jika ini keadaan UMNO, adalah layak parti itu di lempar dengan pasir.

sabda nabi SAW;

ارم التراب علي المداحين

maksudnya;
"lempar tanah terhadap kaki mengampu"

pada UMNO, mendoakan agar orang bukan Islam memeluk islam merupakan kolot. dengan maksud, UMNO amat rela dan bangga jika Lim guan Eng kekal dalam keadaan tidak Islam.

Jika nabi SAW melihat, salah seorang dari dua umar [umar bin Al-Khattab dan Amru bin Hisyam atau dikenali Abu Jahal] masuk islam akan menyebabkan Islam akan digeruni, maka keadaan yang sama juga dilihat oleh Khatib, Ustaz Zakaria Ahmad dengan keislaman Lim Guan Eng.

Dengan keislaman Umar bin Al-Khattab ekoran keberkatan doa Nabi SAW itu, menyebabkan kafir Quraish takut dan gentar terhadap Islam, maka keadaan yang sama juga sedang menimpa 'kafir Quraish malaysia' yang bernama UMNO dengan keislaman seorang pemimpin politik yang bernama Lim Guan Eng.

"wah... nampaknya semakin teserlah penolakan UMNO terhadap Islam.. nampaknya amat relevan bahawa UMNO digelar MELAYU HARBI"

sekian

Wallahu 'Alam

Al-Bakistani


- Sri Indah [b] Sg Buloh
26 Ogos 2010 * 3:40 Pagi


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu Merican arr...mamak tongkang punya bangsa juga...sepupu sami bulu..india mari sana cheit....

PasTotok berkata...

Salam Ust Wan Ji

Kafir dah masuk surau .... yahudi dah masuk masjidil aqsa ...
Apa dah jadi dgn ustaz dan pas ...

sila ziarah disini...

Yahudi masuk Masjid Al-Aqsa, DAP masuk Surau Al-Huda

http://www.isuhot.com/?p=962

atau

PAS kehabisan IMAM di surau2 selangor

http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=53475#852066

Kesian kat ustaz ....

Tanpa Nama berkata...

PasTotok
Dulu kicik kicik tak nak mampus dah besar bodoh tak bertempat;
Dah berapa banyak pelancung yg berugama kafir telah masuk dengan percuma (sightseeing) dalam Masjid Negeri Negeri di Kuala Lumpur dan Putrajaya. Kenapa tak kecoh?

Tanpa Nama berkata...

ALJUBURI
Da agak mesti spin & back up nya para pengikut wali trompah, kenapa orang2 PAS ni susah sangat kalo da salah mengaku salah? mesti nak spin , pusing 360 darjah, macam ini ka orang yg di katakan pejuang islam? Dulu memang x percaya bila dikatakan orang2 PAS ni bersikap munafik, tapi ALLAH maha kaya, di tunjukan depan mata ..cewah..pon spin gila gaban gak..rentetan peristiwa khatib ni, mula2 PAS kata UMNO fitnah, MAIPP pon menafikan, lepas terbukti plak ostad PAS memang ada buat bidaah ni..akhir skali cari la hadith, ayat2 quran untuk back up atau menghalalkan apa jer yg PAS buat yg pada awal nya di nafikan..Terserlah kemunafikan satu wadah perjuangan islam ..konon..

PasTotok berkata...

Tanpa nama
2010 Ogos 25 21:28

kalau nak masuk masjid negara dan masjid putrajaya kalau yg muslim pun pak guard tahan kalau tak tutop aurat ... siap kena pakai jubah .... lu tak pernah gi masjid ke ??... ini cerita dlm surau tau ... bukan pi melawat tandas kat surau .... lu ada paham ... ada reti bahasa ...

Tanpa Nama berkata...

wei babi pas.
orang kapir masuk masjid kat putrajaya tu sampai ke ruang solat tempat pak imam ke?

doa la sekali biar bush masuk Islam,benjamin netanyahu masuk Islam,karpal sink masuk Islam.

kenapa doa kat Lim Guan Eng sorang je?

Tanpa Nama berkata...

salam ustaz
tak join kelab putera pergi pakistan ke utk misi kemanusiaan?

anak mersing berkata...

ada masalah ke doakan supaya non muslim di doakan di beri hidayah supaya masuk islam?

lagi satu yg dok ribut2 ni, si tukang ribut bantah khutbah tu ada sekali ke kat masjid tu? atau baca teks khutbah dari paper utusan atau dgr dari media elektronik?

(anak mersing)

Tanpa Nama berkata...

Eh bila pulak geng mamak nih melayu ek???

Sori aku tak sokong UMNO atau PAS, tapi aku sokong Islam.

TApi pertanyaan haku, mamak semenjak dua menjak nih dah jadi melayu ker ar???

Bila masa orang Melayu ada nama Merican nih?