Sabtu, 3 September 2011

[ARKIB 2] UMNO BARUA BRITISH

Dr Abu Hasan Hasbullah mengatakan;

“Sesiapa pun yang menentang penjajah dari zaman Portugis, Belanda, Inggeris, Jepun dan Inggeris lagi adalah PEJUANG KEMERDEKAAN tanpa mengira sikap dan kaedah yang mereka pilih - pandangan ini diberikan buat semua media dan rakanwan yang bertalu-talu bertanya. Noktah”




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.Dr abu hassan tu ngaji bidang apa!!
2.tenguk pelik sikit!!
3.bab sejarah ambila prof dalam bidang sejarah!!bukan dari bidang hiburan!!meloncat tak ketawan hala!!

Tanpa Nama berkata...

Abu Hassan Hasbullah. "Industri Wayang Gambar Melayu: Renstra Mengadiluhung Kesepakatan Pendidikan, Perusahaan dan Pemasaran - Prakarsa Future Studies Kuala Lumpur-Sumatera". Dalam Mohamad Saleeh Rahamad, S M Zakir, Shamsudin Othman, DIALOG SERANTAU: MALAYSIA -SUMATERA. Kuala Lumpur: Universitas Sumatera Utara (USU) & Persatuan Penulis Nasional Malaysia (PENA), 2008 (Non-ISI/Non-SCOPUS Cited Publication)

2007

Abu Hassan Hasbullah. "Filem Sebagai Lensa Identiti Budaya - Potret Remaja dalam Filem-filem Malaysia dari Perspektif Future Studies. Dlm Mohamad Saleeh Rahamad, Saifullizan Yahaya, Shamsudin Othman, S M Zakir (ed). BUDAYA SERUMPUN MENDEPANI GLOBALISASI. Kuala Lumpur: PENA, DBP dan KeKKWa, 2007 (Non-ISI/Non-SCOPUS Cited Publication)


1.tu saja kepakaran dia!!bab wayang jee!!
2.mamat wayang nak ulas tentang sejarah!
3.ambiqla pandangan dari pakar sekarah!!takkan dalam pas tak dak kot!!
4.bila dikatakan puak macam hangpa ni puak kelas tiga!!hangpa marah!!!

Badrul Kulim Kedah berkata...

UMNO itu lucu...