Isnin, 17 Ogos 2009

PEMIKIRAN GAMIS LEBIH KEDEPAN BERBANDING PEMUDA PAS, KENAPA??


PEMIKIRAN GAMIS LEBIH KEDEPAN BERBANDING PEMUDA PAS, KENAPA??

Dalam awal bulan ogos baru-baru ini, anak-anak muda Gamis telah mengadakan satu konsert bersama dengan kumpulan Nasyid Rabbani. Program yang menampilkan Amy Search bersama kumpulannya, bersama dengan artis-artis lain dalam mendepankan Islam dalam bentuk menyediakan alternative yang dibenarkan dalam Islam.

Program tersebut, dirasmikan oleh Mursyidul Am PAS, menambahkan lagi sokongan anak-anak muda terhadap Islam, malah menyebabkan anak-anak muda yang meminati rock bisa menjadikan tok guru nik abdul aziz sebagai tauladan.


perubahan pada diri Emy search amat mengkagumkan


Dan kini, Zulkhairy bersama team mereka sedang merancang untuk mengadakan program yang agak sama, tetapi menjuruskan kepada jihad dalam menarik minat anak-anak muda di Malaysia terhadap Islam.

Persoalannya, kemana Pemuda PAS pusat pula dalam mendepankan Islam untuk menjadi agama yang diterima oleh anak-anak muda di Malaysia.

Dicadangkan di masa akan datang, Zulkhairi menjadi ketua pemuda PAS Pusat.

Baca sama:

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

InsyaAllah...Ana memang sokong sangat kita tukar jer ketua pemuda yang baru...buang karan jer yang ader ni...ader ker patut gi sokong hasan ali dalam isu arak...hasan ali derhaka pada keputusan muktamar iaitu perkukuh p-akatan..dia menghancur dan meruntuh pakatan..pas tu us din tantawi gi sokong pulak di saat2 org2 selangor pun menyampah kat hasan ali ni...

WUZARA berkata...

Umar Abdul Aziz melaksanakan pemerintahan Islam. Beliau tidak melaksanakan Islam sebahagian dan kekufuran sebahagian.

Umar Abdul Aziz memahami syariat dengan benar. Beliau tidak pergi ke sambutan Deepavali.

Al-Bakistani berkata...

puak2 hizbu tahrir ni, Dr Yusuf Al-Qaradhawi pun tak alim...

yang alim apda mereka, syaikh taqiyyuddin dia jer...