Isnin, 2 November 2009

RAKAMAN ITU ADA DUA!!

Jangan salah anggap. Rakaman dalam isu Hasan Ali ini, bukan satu, sebaliknya ada dua rakaman; (1) Rakaman ucapan Hasan Ali di hadapan pemuda PAS Selangor, dan (2) Rakaman pertemuan Hasan Ali, Roslan SMS dan Nasaruddin Mat Isa dengan Blogger UMNO.

Diberitakan, Rakaman ucapan Hasan Ali di hadapan pemuda PAS negeri suda didengari oleh tiga tokoh politik dalam PAS; salah seorangnya adalah Tuan Guru Nik Abdul Aziz bin Nik Mat. Dalam rakaman tersebut, ada ucapan ala BTN dalam memburukkan Pakatan Rakyat.

perlu diingat, rakaman pertemuan Hasan Ali dengan blogger tidak sama dengan rakaman yang seorang ahli majlis shah alam berikan kepada
Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

sekian

9 ulasan:

Unknown berkata...

Jeng..jeng..jeng mari kita lihat siapa yang kena!!

Tanpa Nama berkata...

itu yg menyebabkan saya berundur dr menjadi ajk kawasan selama 2 penggal di kawasan saya.,apabila di dalam mesyuarat kawasan pun YDP lebih risau dgn PKR/DAP dr umno.

so penggal 2009/11 saya menarik diri dr di calonkan.

P101

kunta kinte berkata...

ustaz wanji nak cover kantoi si sayuti yang pecah tembelang dia dengan albanjari tu...

Punya hebat pakatan blogawan yang sukakan perpecahan ni.

Tanpa Nama berkata...

Ana baca sms enta kepada seorang Ustaz. Amat memalukan, sampai nak pecahkan kepala orang tersebut. Apa punya akhlak Ustaz la enta !!!!

Tanpa Nama berkata...

siapa yg takut siapa sebenarnya.. jika sayuti takut, takkan dia berani dedahkan..!!!!

APA yg DHA nk bawa sbenarnya? Mengelirukan rakyat? Fikir dan nilailah sendiri isi rakaman itu, dan..... tanya sendiri ahli mesyuarat yg mendengar sdri kata2 DHA.. apa komen mereka? apa tindakan mereka? adakah berdiam diri itu satu perjuangan dlm menegakkan daulah ISLAM!!'

Hawatlah tak nampak2 lagi agenda DHA/.. sudah terang takkan nak guna lampu suluh lagi...
Ni kira tahap buta dah ni.. takkan nak sampai ke tahap tuli kot?

Peace

Al-Bakistani berkata...

sms tu, sudah tersebar... itu yang ana harapkan, .. nampaknya, tembelang zaharuddin semakin terdedah...

kita akan tahu, siapa sebenarnya 'batu api' di PAS Subang nanti...

mungkin dia tak leh beda, sms provokasi dengan sms yang datang dari ana..

biarkan sms itu tersebar.. sehingga orang akan tahu, siapa zaharuddin disebalik sms tersebut. biar orang tahu, hebatnya zaharuddin itu cipta isu untuk memburukkan orang lain, sebab nak tutup kesalahan sendiri...

sekian

Wallahu 'Alam

Al-Bakistani

PAPA GOMO berkata...

ADA 4 RAMAKAN.....AL BANJARI MASIH MERAHSIAKANYA LAGI

Ya Allah aku berdoa kepadaMu agar melindungi bumi bertuah Malaysia ini dari sebarang Bala mahupun Kecelakaan. Aku mohon kepadaMu ya Allah agar diberikan Hidayah kepada golongan mereka yang taksub keterlaluan ini dalam politik agar mengikuti landasan Islam yang sebenar. http://www.papagomo.com/2009/11/ya-allah-aku-berdoa-kepadamu-agar.html

kulaan 1 berkata...

Mana pulak 4, ada 10 lagi rakaman... tungguuuuuu

wan berkata...

setahu aku dulu masa Dato Sri ANwar nak balas balik fitnah UMNO pada dia, sampai keperingkat dia cerita kehebatan dia untuk yakini pendengar yang dia memang tak berniat, apatah lagi membuat jahat.

So,
Cubalah fahami bila Dr Hassan Ali juga yang nak mempertahankan diri sendiri. Kalau blogger yakin dengan pemimpin seperti Khalid yang kata "hak demokrasi", berilah juga peluang demokrasi pada Dr Hassan.