Isnin, 16 Ogos 2010

NAJIB KAYA HASIL JUDI?

(Klik untuk besarkan)

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.Najib makanka duit hasil datuknya tu!!
2.Hang berani bertanggunhgjawab!!
3.Kalau najib tak makan harta datuknya tu!!tak terjawab nanti!!
4.Anak tok imam!!tak semestinya jadi tok imam!!jadi macam hang pun ramai!!jadi abdullah bin ubai!!!
5.anak pencuri!!tak semestinya jadi pencuri!!ada yang jadi tok imam!!

Tanpa Nama berkata...

Wangilah lubang kubur dia nanti.

TAIPINGMALI (TM) berkata...

ANWAR KAYA MAKAN HASIL APA ?
NIK AZIZ KAYA 7 KETURUNAN HASIL APA?
HUSAM MUSA KAYA RAYA MAKAN HASIL APA?

pencatat berkata...

wahai pecacai Pekembar (sekembar dgn bodoh),

Najib kaya makan duit "royalti" sana sini, kapal selam tak menyelam, scorpene etc etc...

Tanpa Nama berkata...

1.Alahai pencatat!!
2.Hang nak spin apa!komen adalah berdasarkan entry diatas!!hang ada bukti ka!najib terima wasiat terima harta dari datuk dia!!
3.Rasanya "pencatat" hang tak larat catat pembohongan hang ni!!
4.Hang jawablah "disana" nanti!!

Tanpa Nama berkata...

Kah Kah Kah......Nik Aziz makan nasi guna tangan hang kata dia kaya 7 keturunan...budusssssss........hang tolong duduk dengan Nik Aziz sehari dah la hang taubat Nasuha satgi kot.

Selenggara Terowong berkata...

Assalamualaikum..
Kepada 2010 Ogos 17 01:02, 2010 Ogos 17 09:35, 2010 Ogos 18 03:16, 2010 Ogos 18 04:20, 2010 Ogos 18 05:38 dan saya.

Antara 3 Golongan yg mana kita berada ;

1. Mukmin
2. Munafiq
3. kafir.

jawab dalam hati dan yakin dengan jawapan anda.

Tanpa Nama berkata...

1.Tuan selenggara terowong!!
2.dah jawab dalam hati dan depan cermin!!tetap yakin dengan jawapan!!
3.Mengapa agaknya tidak terdetik dalam hati untuk menulis yang negetif mengenai harun din!hassan din!!!
4.TETAPI pada yang bernama al-bakistani!!semakin meluap-luap untuk menulis !!!"abdullah bin ubai" ini perlu ditentang untuk kebaikan umat islam dimalaysia!!

krulayar berkata...

'KIAMAT DAN KEADAANNYA'

http://www.scribd.com/doc/36025155/Surat-K...Dan-Mufti-Mufti

Tanpa Nama berkata...

hehe...puak pas selalu cakap suruh minta saksi 4 orang dan bukti kalau berlaku perkara buruk berkaitan geng mereka.yang ni...mana saksi dan buktinya?

setakat hearsay,dikatakan dan sebagainya,tak payah la.dah jd macam anak pmpuan nik aziz plak.hearsay pun sibuk nak bising buat kontroversi penyedap cerita.

tabung memali apa cerita?dah bagi ke kat balu beliau?

pelaburan dalam kohilal macam mana pula?dah settle ke?

ops..tapi tu la..geng pas ni...bila dah konon berpangkat,mula tau nak tambah isteri poligami je.nak yang muda-muda plak tu.habis pejuang muslimah lain kena tipu.ibu tunggal,anak orang asli dan yang kurang cantik,takmau pula dia nak poligami.