Isnin, 4 Oktober 2010

[ANEH] ANJING BOLEH BACA SURAT KHABAR

Satu hari, dua orang sahabat sedang berbual. seorang dari mereka berkata, "ko tau tak, anjing aku yang bernama UMNO tu, boleh bacakan surat Khabar utusan meroyan dan berita hairan kepada aku tau. senang aku, tak payah baca surat khabar dah. Cukup sekadar dengar ulasan anjing aku yang bernama UMNO tu jer"

"aku tau dah" kata kawannya sambil membelek surat khabar Sinar Harian.

"eh.. mana ko dapat tau ni?" soalnya.

"anjing Aku yang bernama PERKASA yang bagitau" jawabnya ringkas.

sekian.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kawan aku pulak bagi tahu...ada khinzir boleh beli surat khabar yg bernama Harakah@haramjadah...namanya PAS

Tanpa Nama berkata...

babi pas takmau komen ke yang ni

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2010/10/siapa-di-sebalik-dinar-emas-kelantan.html

sekali lagi kelantan dikuasai kroni dan menantu...
alahai nasib badan~

Tanpa Nama berkata...

1.ilmuan!ustaz!ulamak!!ish!ish!ish!
2.Beginilah mentaliti puak kelas tiga!!!!!

Tanpa Nama berkata...

salam ustaz...

boleh tak ustaz nyatakan sokongan atau idea terhadap Pemilihan KEADILAN..

ustaz rasa siapa paling layak untuk menjadi Timbalan presiden??

mohon pencerahan USTAZ...
kami ahli KEADILAN pening pening...

drrita berkata...

saya ada se ekor BABI..
BABI saya pandai..

BABI saya suka baca hARAKah....!

drrita bila NGOK! berkata...

HARAKAH adalah UNTUK AHLI PAS SAHAJA...babi bukan ahli pas...lain kali bagi komen gunalah kepala otak,bukan kepala konek atau kepala lutut...ngerti tak wahai pencacai2 UMNgOk sekalian? lagipon x sangka ada orang UMNgOk bela BABI...wakakakakakakakaka.....

H.A.S. berkata...

Berbeza pula di Somalia 1993, dimana tentera Malaysia pada masa itu berhadapan dengan puak-puak orang Islam yang bertelagah hanya atas dasar mementingkan kuasa persendirian atau kaum kerabat.