Isnin, 11 April 2011

PENGUMUMAN MAJLIS DEBAT ILMIYAH TERBUKA

Makluman sahabat dari Hizbut Tahrir seperti berikut;

TAJUK : ABSAHKAH DEMOKRASI UNTUK ISLAM
PANEL 1 : UST. WAN JI
PANEL 2 : UST. ABU HAMZAH
...TARIKH : 17 APRIL 2011 (AHAD)
MASA : 9.30 PAGI
TEMPAT : DEWAN MASJID HASANAH, SEKSYEN 8, BANDAR BARU BANGI
JEMPUTAN : KAUM MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DIJEMPUT HADIR. MASUK ADALAH PERCUMA.
PENGANJUR : RIDHUAN HAKIM

DATANGLAH BERAMAI-RAMAI BAGI MERAI MAJLIS ILMU INI, INSYALLAH.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.woii!!puak-puak yang dok juai agama!!daripada hangpa dok lakukan benda tak berfaedah ni!!lebih baik hangpa pi dakwahkan orang asli yang dok murtad!puak-puak muda yang dok minum araq macam minum ayaq!!lebih berfaedah dan lebih afdal dari kerja gila hangpa ni!!
2.semenjak zaman Nabi Muhammad hingga sekarang!!dah berkurun tau!!sekarang bukan zaman untuk berdebat !!nak tenguk sapa lebih berilmu!!sapa lebih islam!!hangpa semua ni!!semuanya macam burung tiong jee!!hapai itu dan ini!!pengisian !!perlaksanaan islam!!hangpa tak dak jasa sekupang pun!!
3.hangpa tak maluka!!pada hafiz-hafiz yahudi yang dok gunakan segala ilmu yang terkandung dalam Al-Quran untuk majukan negara depa!!majukan kemajuan sains dan teknologi depa!!
4.salah satu kesilapan sistem pendidikan dimalaysia ialah melahirkan puak-puak agama dari kalangan puak-puak pelajar yang gagal dalam srp atau spm dulu!!sepatutnya puak-puak agama ditunjangi oleh mereka-mereka yang cream otaknya!!akibatnya lahirlah puak yang rasa diri mereka pandai agama!ulamak!!tapi tak dak jasa sekupang pun untuk dakwahkan sesama islam!!apatah lagi untuk bangunkan islam yang berkonsepkan sains dan teknologi!!
5.yang depa tau!!debat!debat!debat!!gila kot!!

Tanpa Nama berkata...

woi...hang yang gila la...dah la jahil,,belagak plak tu..bodoh sombong..pirah..bleh blah la lu