Selasa, 21 April 2009

PERJUANGAN JAGA MELAYU KERJA BODOH !!!

Minta Maaf.. kita tidak boleh bersalaman, kerana kita berbeda.... (mungkin itu yang disebut oleh Ahmadinejad)

PERJUANGAN JAGA MELAYU KERJA BODOH !!!

Utusan meroyan melaporkan
[1];

”IPOH 21 April - UMNO dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negeri ini meminta Pas tidak bersikap angkuh dalam memastikan perpaduan orang Melayu terus terpelihara demi kelangsungan politik di negeri ini”

KOMEN;

Kalau mati kerana perjuangan menjaga melayu, satu sen pun tidak ada dinilai disisi Allah. Perjuangan yang ada nilai disisi Allah, apabila perjuangan itu mahukan Islam menang. Justeru, perjuangan jaga melayu adalah kerja bodoh. Bodoh di dunia, lebih-lebih lagi di akhirat nanti.

Nampaknya UMNO semakin terdesak. Diajaknya PAS bergabung. Di masa UMNO lemah, ajak gabung itu perkara biasa. Seruan mereka, sudah pasti perpaduan melayu.

Ramai orang UMNO dakwa, mereka beragama Islam. Yang peliknya, bukan seruan Islam yang mereka ajak, tapi seruan melayu. Mereka ajak pula, Parti Islam Semalaysia (PAS). Sudah pasti, PAS tidak akan terima.

Mana mungkin PAS mahukan melayu semata, sedangkan PAS For All. Semua orang layak masuk PAS. Tidak kira apa bangsa pun dia. Cina, India, Melayu, Arab, Mamak, Amerika dan semua bangsa layak menerima Islam.

UMNO ajak PAS bergabung, dengan semangat kebangsaan Melayu perjuangan UMNO. tindakan UMNO itu terlalu bodoh. Kalau nak perangkap pun, ajaklah PAS bergabung atas asas Islam. barulah PAS ada ”liur” nak gabung. Ini pergi seru kepada perpanduan melayu. bodoh ke apa UMNO ni???

Tapi, memang kaedah karma telah menetapkan, orang munafiq ini, macam mana dia nak jaga pun, mesti kita akan nampak kebodohan dia.

Firman Allah;

وَلَتَعْرِفَنَّهُمْ فِي لَحْنِ الْقَوْلِ

Maksudnya;
”Kamu akan kenal mereka (orang munafiq) pada cara mereka bercakap”

(Surah Muhammad : 30)

UMNO nak ajak PAS yang parti islam itu bergabung dengan semangat melayu. kita sudah nampak, kebodohan UMNO. sepatutnya, dia kena ajak PAS bergabung dengan semangat Islam.

Sekian

p/s : ”UMNO buat baik, sama seperti seorang lelaki jahat yang memberi makan kuih yang didalamnya ada jarum. Semasa kita makan, kita akan tercekik jarum tersebut. Dia nampak, dia sendiri akan bawa kita pergi ke klinik. Dia tak bawa kita ke klinik yang Doktor Pakar tercekik, tapi dia bawa kita ke klinik Doktor Pakar tulang; yang tidak ada kena mengena langsung dengan tercekik. Tahu-tahu kita mati disebabkan tercekik jarum tadi. Dia pun keluar media buat kenyataan, bahawa dialah orang yang serius menjaga kita. Dengan diulang-ulangkan klip video yang dia bawa kita ke klinik tadi....”

Wallahu ’Alam

Al-Bakistani




[1]http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0422&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_aa.htm

4 ulasan:

EJEN RISIKAN berkata...

KALAU UMNO BERGABUNG DENGAN YAHUDI MEMANG AKU SETUJU TAPI KALAU UMNO BERGABUNG DENGAN PAS MEMANG AKU TAK SETUJU SAMA SEKALI. NAHI! NAHI! NAHI! NAHI! NAHI! NAHI! NAHI! NAHI!

Tanpa Nama berkata...

Saudara ini sehat ke .....?

Tanpa Nama berkata...

allamak!! melepassss... lagi.
tuan penasehat...... tlg kasi jalan nak bergabung.....
aku nak kuota rizab.... pahammm.....
aku nak untung atas angin lagi... pahammmm.....

senandung malam berkata...

jemput singgah ke blog saya