Selasa, 15 Disember 2009

MP PADANG TERAP HARUS BERSUMPAH LAKNAT !

MP PADANG TERAP HARUS BERSUMPAH LAKNAT !

Kepada MP padang terap, hendaklah beliau menjawab perkara-perkara berikut;

Pertama:

Benarkah MP Padang terap pernah menfitnah Al-bakistani sebagai Special Branch?

Jika benar, sila akui. Jika tidak benar, diminta Saudara MP padang Terap bersumpah laknat terhadap fitnah yang beliau lakukan.

Sumpah laknat tersebut hendaklah seperti berikut;

"Demi Allah, Saya MP Padang Terap tidak pernah menfitnah saudara Al-Bakistani sebagai SB. Jika saya berbohong, saya rela diri saya ditimpa laknat dari Allah SWT"

Kedua:

Benarkah MP padang terap pernah mengaibkan bapa Al-Bakistani?

Jika benar, sila akui. Jika tidak benar, diminta saudara MP Padang Terap bersumpah laknat terhadap pengaiban yang dilakukan oleh beliau.

Sumpah laknat tersebut hendaklah seperti berikut;

"Demi Allah, Saya MP padang terap tidak pernah mengaibkan bapa Al-bakistani. Jika saya berbohong, saya rela diri saya ditimpa laknat dari Allah SWT"

Sekian

P/s : salah seorang "Teamwork" MP Padang Terap ada yang bersimpati dengan Al-bakistani. Ia telah maklumkan banyak perkara tentang tindakan jahat yang dilakukan oleh MP Padang terap terhadap Al-bakistani

Wallahu 'Alam


Al-Bakistani
ustaz_bakistani@yahoo.com



- Shah Alam
15 Disember 2009 * 8:39 malam

14 ulasan:

ali berkata...

mp padang terap ni bukan boleh pakai pun kat parlimen. Takde idea baru. Mencelah perbahasan pun lebih kurang.Takde homework semasa sesi perbahasan.Patut ditukar.Pru 13 oilih MP lain utk padang terap.

Tanpa Nama berkata...

Bersemukalah dengan MP tersebut.Pilihlah jalan yang terbaik

pencatat berkata...

huih, bergaduh sesama ustaz ni... ustaz MP, kalau tak buat, nafikan ajalah. Kalau ternyata salah tak boleh ke mengaku dan minta maaf?? besar sangat ke ego nak minta maaf...

takkan kot mengaji agama tinggi2 ego pon sama naik tinggi, itu sunnah iblis yg perlu dijauhi...

Tanpa Nama berkata...

jahanam lah hang nacet..

-paus hijau

Tanpa Nama berkata...

mmg patut pun bakistani ni kena maki

bodoh piang

maharajatoga berkata...

akui jer kesilapan..minta maaf secara terbuka pd ust wanji..

sekiranya tuan MP buat tak peduli pd desakan ini, kami tidak redha dunia akhirat utk tuan MP.


risaulah kalau2 kita muflis hdpn Allah kelak..

Anoinimuz berkata...

relax ust bro...yang bangsat...akan terkubor...

Tanpa Nama berkata...

Ust,ana bukan nak kata apa. Tapi bila ust buat macam ni,orang tak kata kat MP padang terap, tapi orang tengok akhlak ust sendiri. Macam ni ke cara ust nak selesai masalah,jerit-jerit. Ust sendiri tak malu ke?Tak boleh sembang elok-elok ker? Kenapa sampai perlu sumpah2? Ke kat tempat ust belajar dulu sikit-sikit sumpah,sikit-sikit sumpah. Jagalah imej ustaz, kalau orang tengok macam ni cara ust selesai masalah, ana rasa aib bukan kat orang yang baut tak baik kat ust,tapi aib kat ust sendiri.Tu cuma pandangan dan nasihat dari ana.Nak ikut ke tidak terpulangla.Ust Wan Ji,ust wan ji...

-Sham-

Tanpa Nama berkata...

LEBIH dahsyat AL-BAKISTANI fitnah pimpinan nak bergabung dengan UMNO. Sedaq la sikit, al-bakistani lebih mandahului dlm bab fitnah ni.... main hentam kromo ja.

Tanpa Nama berkata...

Ustaz punya entry ni boleh mengundang fitnah. Pada jemaah, pada Ustaz MP dan pada ustaz sendiri. Ustaz arif bab sirah kan, bagaimanakah Nabi SAW dan salafus saleh menyelesaikan serangan fitnah? Umum, serang dan terus melakukan sumpah?

Ko akan kenal aku nanti berkata...

Ko dulu belajar lukisan ke? abis semua orang ko telanjangkan kat sini wan ji?

ShyTone berkata...

Siapa si mamat ni??

gua tak kenal pun...

macam sial jer barua nii?? muka pun macam bangsat jer....

FZY berkata...

pengalaman dan kematangan x ada...

kena banyak bertenang.

masa kata ke orang sedap2 kita x fikir pun.

tapi bila kena pada batang hidung kita.., melenting.

ini salah satu cara nk kenal...

moga allah merahmati kita semua..

Tanpa Nama berkata...

blog ni macam blog org bukan ustaz..byk tulisanyg macam 'fitnah benar' sptmana kata Presiden Pas tempoh hari...

eloklah us wan ji jgn tulis benda2 mcm ni..semakin byk tulis..semakin byk kelemahan yg ada org macam ustaz ni..

wassalam..