Sabtu, 3 Julai 2010

MASIHKAH KAU INGAT?

(Klik gambar untuk besarkan)


(klik gambar untuk besarkan)

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.Tak payah spin ceritalah!tak payah salahkan cikgu kalau hang bodooo!!!itu lah kisahnya!!hang bodoo!!hang tak usaha untuk cerdik!hang takdak jadual study!!hang tak pernah baca bukupun!bila hang bodooo!!hang salahkan cikgu pulak!
2.Pas ada kertas kerja perundangan islam!kalau ada!pasai apa perundangan islam pas dikelantan tak sama dengan perundangan islam pas terengganu!Al-quran ada dua ka!!sumber perundangan islam ada dua!!
3.Pas sebenarnya hanya gunakan isu perundangan islam ini untuk tarik undi sahaja!undi orang islam!undi untuk berkuasa!sedangkan pas tidak pernah terniat!tidak ada langsung cita-cita untuk tegakkan Islam dinegara ini!pada sesama manusia!pas boleh bersembunyi disebalik jubah dan serban!pada Allah!!hangpa tidak boleh sembunyi niat sebenar hangpa!sebab tu Allah tak perkenan puak hipokrit!puak jual agama ini untuk perintah negara ini!!sudah hampir 50 tahun!!berapa kerat jee orang idslam sokong pas!adakah sebab depa jhil seperti yang hangpa sangka!!sebabnya umat islam tahu puak pas ini adalah puak HIPOKRIT!!tidak lebih dari itu!!
4.hangpa tenguk tak sampai dua bulan!nik aziz dengan egonya menghalalkan pas bergabung dengan puak kapiaq harbi,dap!betapa egonya nik aziz merasakan tahap keimanan dia begitu tinggi dengan menjaja inilah peluang untuk dakwahkan puak dap!memberi penerangan tentang islam pada dap!betapa egonya manusia yang bernama nik aziz ni....
5.DAN ALLAH ITU MAHA BERKUASA!TIDAK SAMPAI DUA BULAN ALLAH TELAH MEMBERI PERINGATAN PADA NIK AZIZ MELALUI KALPAL SINGH!ALLAH TELAH "TAMPAQ" NIK AZIZ DENGAN KENYATAAN KALPAL SING YANG TERANG-TERANG MENOLAK ISLAM!!INIKAH NIK AZIZ YANG DIGELAR TOK GURU!

benn berkata...

kpd Tanpa Nama 2010 Julai 4 01:18

Lu mmg bodoh!!

hatisuci berkata...

nampak sangat siapa yang bodoh...
kalau orang bodoh dia tak berusaha ke arah perubahan sebab dia memang bodoh...

kalau orang tak ada nama, mai sini aku bagi nama, aku panggil hang BODOH, memang layak sangat pada yang tak ada nama...

Bila dah bodoh, memang terang-terang nampak bodohnya...
kalau puak kapaiq harbi tolak Islam kita faham, sebab tu kita dekat diri dengan diorang dan bagi diorang pandai Islam, skarang alhamdulillah bab mandi junub, hadas besar dan hukum sah solat diorang dah faham...

tapi kalau orang bodoh yang beragama Islam tak tahu apa itu Islam... memang layak dapat BODOH dan nama BODOH sekali dari aku...

ada nama "Liza" berkata...

sebenarnya "Tanpa Nama" tu ada nama...nama dia "Bodoh Bin Baral"...ugama dia Islam ka? entahlah... terang2 tolak Islam daaa

Seiko berkata...

Assalamualaikum..

Kepada 2010 Julai 4 01:18, Ingat2lah mati..

Tanpa Nama berkata...

1.oii!!puak ngaji bodooo!!hangpa nak spin apa!!hangpa jawab la persoalan diatas!!
2.Takdak satu persoalan diatas hangpa tak jawab!!kalau hangpa ada otak!mentaliti cream!!hangpa jawabla persolan diatas!takat nak caci orang!!budak tadika pun boleh!!
3.Kalau hangpa pandai!hangpa tolong bagi sat draf sebuah negara islam yang dok dijaja oleh pas tu!!nanti hangpa pi bagi piagam madinah pulak!!
4.Hangpa tenguk anak nik aziz!nik abduh!terlibat dengan sistem MLM!hukum harus kearah haram!!anak tok guru berniaga MLM!!benda haram!!macam hukum merokok jugala!!itu sifat "tokoh" islam hangpa!pemimpin hangpa!!

Anoinimuz berkata...

tanpa nama kepala bapak kau...kau spin lahanat...

Peringatan dariNYA berkata...

Kepada tanpanama 2010 Julai 4 21:24, hang ni memang dah buta hati.. dah terlebih berkarat, cepat2 pi cuci ngan clorok 'taubat nasuha' sebelum nyawa anda di hujung halkum.. nauzubillah.