Isnin, 17 Januari 2011

"PROJEK LANGGAR ANWAR"

pukul 10.30 pg tadi, kami [team blogger]ada projek langgar anwar Ibrahim di pjb PKR tropicana.. Harap, sebarang perkara yg tidak diingini tidak berlaku.

sesampai di Tropicana, kami disambut oleh Setiausaha Akhbar Anwar Ibrahim. kemudian kami dijemput menunggu di sebuah bilik tetamu. pertemuan itu meriah dengan kehadiran Setiausaha Akhbar dan beberapa orang pembantu Anwar Ibrahim. Dan pertemuan itu amat santai dan kelihatan sangat mesra sehingga ada gelak dan ketawa. Antara isi perkara yang kami sempat "langgar" dan dijawab adalah seperti berikut [yang sempat aku catit];

pertama;

dijawab ttg lamanweb anwaribrahimdotcom....ulasan tentang lamanweb itu, tidak lebih sekadar Fitnah. Didakwa oleh sebilangan kami bahawa lamanweb itu adalah dari BTN [biro tata negara].. entah betul atau tidak, diserahkan kepada Allah.

tajuk ini, agak panjang juga dijawab.

kedua;


tuduhan liwat, nampaknya anwar yakin dia akan menang dalam mahkamah.

ketiga;

Isu Ummi hafilda, dakwaan bahawa Anwar ada menyebut bahawa isu ini adalah isu nyamuk, sebenarnya bukan ungkapan Anwar Ibrahim, tetapi ungkapan salah seorang pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat.

keempat:

pihak anwar sanggup bekerjasama dgn para blogger, walau untuk menegur dan menghentam beliau.. setiausaha akhbar beliau ambil email kami, untuk menghentam dan memberi pandangan kpd beliau..

kelima:

isu interlok...didakwa bahawa ramai yang pelik. knp ia jadi isu, sbb novel tu tak best langsung..

PENUTUP

Di akhir pertemuan, semua pihak menyeru agar blogger2 PR yg rasa diketepikan supaya bersama2 beliau menyerang UMNO dan BN.

pertemuan kami Selesai... kami dilayan hampir sejam.. Alhamdulillah.

sekian

wallahu 'Alam










3 ulasan:

Jalan Pulang berkata...

ha ha...

nasib baik tak kena "pelangkung" mcm kat tuuuttt... ha ha...

BRIGED MP SEGAMBUT berkata...

TAK DIPUKUL MACAM SI ADUKA ITU KER?

Dol berkata...

Langgaq anwar ke? Mana lak hang nak Langgaq Anwar, hang dok2 puji Anwar hang naik2 anwar, mesti la Anwar Layan baik. Ni bukan langgaq, ni mengadap....
Cuba hang kutuk Tn Guru mcm aduka, lukis gambar Anwar kecing dll . mesti Bouncer Anwar pukul hang cukup2, entah2 lagi teruk dari tu.

Jadi tak nak berdebat 1 HB dengan Ust Zaharuddin? Kami nak tengok hang berdebat... ramai nak pi ni... bukan nak pukul... nak dengar debat. Kalau tak datang mesti Ust takdak teloq... Apa pulak alasan taknak pi. Takut2 nanti hang tulis dalam blog, belum sempat sampai dah kena pukul... hee hee.. dah faham perangai Umno hang tu....