Isnin, 12 Oktober 2009

CUBA TEKA, MANA SATU YAHUDI?


Siapa pimpinan umno/BN ini? dengan siapa dia berbincang? kenapa berbincang berdua-duaan? mengapa tidak diketahui rakyat Malaysia pertemuan ini? ada apa-apa ker?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu bukan ke MP Raba2?

Unknown berkata...

salam ustaz,
saya nampak dldm x sedar kita kekadang menunjukan imej terlalu bencikan umno/bn, ini boleh di perhatikan dlm ruang2 blog kita, ceramah dan sebagainya....saya rasa ada baiknya pas dan kesemua penyokong pas mengubah pendekatan dari menempelak, mencaci, labeling dll terhadap umno/bn ditukar kepada dakwah kpd mereka, nasihat secara hikmah kpd mereka kerana tauhid dan hidayah adalah kerja Allah swt, walau kita kata mereka mirip perjuangan kafir or yahudi sekali pun, hidayah untuk mereka berubah bukan dari tempelak dan marah kita, kita boleh buat pendekatan sebagaimana kita memperkenalkan islam kpd dap, kita apply pada umno/bn, maybe selama mereka hidup mereka belum kenal pernah indahnya islam.
yg penting nak saya katakan disini, kita pelbagaikan kaedah dakwah secara hikmah terhadap umno/bn kerana saya yakin dlm hati mereka masih ada kalimah LAILAHAILLALLAH. (harap ustaz reply kalu ada tak betul komen saya ni)

p/s:saya bukan komen tentang gambar ni coz yang ni memang terang lagi bersuluh dia ni ambik yahudi jadi sahabat

wassalam
wan

f**k off berkata...

tak pernah duk elok pikiaq kat orang..ada saja yang tak kena..macammanala hgpa nak berdakwah..rheja duk mengata saja...