Jumaat, 4 Jun 2010

UNIT AMAL THE BEST

Dalam banyak-banyak aksi yang wujud dalam Demonstrasi Petang tadi; dari Masjid Kampung Baru ke Kedutaan Amerika, yang paling aku respek adalah Unit Amal. Kerja yang mereka buat, amat membanggakan, waima tidak dilihat penting oleh sebilangan pihak.

Lihat gambar-gambar ini;


(ehsan dari budakkampung)

4 ulasan:

Topeng Perak® Unmasked berkata...

Aku dah cakap banyak kali dah... Unit Amal ni lagi bagus dari Pemuda PAS & AMK... nak harap dekat 2 sayap utama tu..? mampos makan pisang la anak muda...

AMK, kaki wat report polis...

Pemuda PAS, kaki cari tempat nak buat demo, lepas tu organizer sendiri tak datang...

Sam - Mangkuk Ayun...
Tantawi - Sudip Bujang...

2-2 x leh pakai... buat rugi "Party" je...

Tanpa Nama berkata...

Topeng perak ni tak tahu unit amal tu sape, Pemuda Pas tu sape.

Orang yang tahu bila tengok orang jenis topeng perak tulis komen akan rasa sedihnya keadaan kamu.

Buang masa je...banyak lagi benda besar nak buat dari layan...kesian...

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa ustaz tak perlu nak panaskan keadaan. Ust Din Tantawi telah mohon maaf secara tak langsung pada hari demo tersebut. Ustaz tak kan tak faham, kecuali terselit sesuatu yang kurang menyenangkan dalam hati ustaz.

Topeng Perak® Unmasked berkata...

Tanpa Nama 8:38... (apasal pakai "tanpa nama"..? memang x de nama ke..?)

Unit Amal tu pun Pemuda PAS jugak, Unit Amal pun bawah Ustaz Tantawi jugak... macam la aku tak tau...

Tapi..! adakah ngkorang nak rekrut semua Pemuda PAS jadik setakat "Unit Amal" saja..?

Tu saja ke "kelebihan" para Pemuda dalam PAS yang ngkorang nampak..?

Agak-agak korang la, boleh ke nak tarik anak muda yang "buta politik" supaya dekat dengan Pakatan Rakyat khususnya PAS dengan "menonjolkan Unit Amal"..?

Ni politik apa ni..? ni dakwah apa ni..? ni pendekatan apa ni..?

Jangan buat kelakar beb... kalau rasa nak berkembang, cuba terima "teguran"... bukan "menafikan" teguran...

Ambik yang baik, buang yang tak baik...

*risau aku dengan keadaan korang ni... kalau macam ni mentaliti orang yang kita tegur, tak mustahil "hajat' nak takluk Putrajaya dalam PRU-13 tak tercapai...