Isnin, 26 Julai 2010

INI GORENG ??



SB Harussani nak majukan Islam? atau nak majukan Melayu? Klip video ini merupakan bukti, harussani berbohong.. ops... nanti dulu. Sebab Roslan SMS (Hidup melayu !! mampus cina!! mampus india !!) kata tak perlu saman.

SMS dari seorang kawan;

Kata hasan Ali [pembetulan : SB Harussani] [hidup melayu.!! mampus cina !! mampus india !!], beliau tak berbincang UMNO-PAS, tapi bincang perpaduan melayu... ada satu kisah; Seorang haji masuk wad kerana sakit penat atau asma. di hujung katil pak haji itu ada orang india sakit dan dikerumuni sanak saudaranya dengan riuh rendah. Pak Haji itu tidak tahan dengan riuh rendah itu, lalu menjerit, "Woi Paria! Diam la !. Pesakit India yang tak puas hati dengan panggilan paria itu, adukan kepada doktor. lalu doktor datang jumpa pak haji yang tengah lelah tu dan tanya, "kenapa tuan haji kata paria kat orang india tu?" lalu jawab pak haji, "Ish.. saya ni dah haji, takkan nak kata lagu tu. Saya kata, "Apa dia" bukan "Paria".

komen seorang pengunjung blog pak bakaq;

Betul[ke] yg baik tu ertinya bawa PAS tidur atas katil bersama UMNO. Yg aku berpeluh sampai ke kaki membela PAS, masa dan harta benda dikorban untuk berjuang bersama PAS, dahlah pangkat tak naik, UMNO tukar aku ke hulu dan ke hilir macam pelarian myammar, kau senang-senang nak berpeluk dengan UMNO atas alasan kerajaang perpaduwang, kau masuk ketika PAS dah senang lenang, guna air liyur basi sahaja dah naik jadi YB, kau ingat aku ni batang kayu atau anak batu ke? (sila klik)

2 ulasan:

selenggara terowong berkata...

Assalamualaikum...

PAS + UMNO + MC + MIC = bungkus
PAS + UMNO = bungkus
PAS + PKR + DAP = hampir bungkus
PAS + PKR = bungkus + komisen (ahli majlis)

Aku cukup marah bila ada yg khianat, yg merana org bawahab juga, asyik terkena je..

Tanpa Nama berkata...

makin terok aku tgk ko ni ostat..adoiyai..sms org nth2 sapa2 pon, janji kena ngn otak lu, ko jd kan bhn blog ko..pastu serang hasan ali, roslan sms, ustad adi, tuan ibrahim...perhg sume org xbetoi..ko dan geng2 bangng lu je betoi (adoka, TB, oak bakar,fakaq dll)..macam siol la ostat ni..