Rabu, 28 Julai 2010

PELOMBONG PASIR HARAM SUDAH BERSARA?

mula-mula jadi pelombong pasir haram.


gambar setelahpencen pelombong pasir haram


Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini melabelkan Ketua Pembangkang Negeri, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo, sebagai “pesara lombong pasir haram”. (sila baca seterusnya)


kalau ada pesara lombong pasir haram. Orang dalam gambar ini, siapa pula???

6 ulasan:

selenggara terowong berkata...

Assalamualaikum..

Pakatan Rakyat tak buat kerja seperti yang aku harapkan iaitu pembersihan kakitangan awam terutama yang berpangkat dari SUK hingga kebawah. Kat selangor mana ada projek yang besar sekarang tp kerja yang kecik2 dikumpulkan jdi besar, korang pernah siasat tak? ahli majlis pun buat projek juga (tak semua) + komisen. Korang percaya ke yg duduk kat Perbandaharan Negeri dipunya kepala. Banyak talibarut... aku tau sebabnya.... sebelum MAC 2008, pernah tak siasat mana pergi duitnya? cubalah siasat Perbandaharan negeri keluar duit untuk projek lampu jalan rm1.3juta tp tak buat kerja, claim dapat. Korang ni memang tak buat kerja. Cari masalah yang besar je, yg kecik taknampak. Gajah lalu taknampak kutu dalam rambut nampak. Cubalah siasat?

Tanpa Nama berkata...

nak buat masjid pun payah ke kat kelantan...?

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2010/07/duit-tanah-untuk-masjid-pun-kerajaan.html

kalau buat berhala buddha laju pula luluskan yer...

serambi buddha betui

Tanpa Nama berkata...

tak paham betul mamat sekor tu. orang buat masjid untuk beribadat bukan untuk menunjuk nunjuk mcm kat terengganu. mmg sah orang UMNO bengong nie.

akhir zaman masjid dijadikan perhiasan saja, itulah yg UMNO terengganu cuba lakukan.dah otak repu dengan UMNO mmg mcm tu.

Tanpa Nama berkata...

tu la..tak paham betui babi pas ni.buat masjid pun nak disekat.sikit punya baik tu buat masjid tak pakai duit negeri,dan kemudian masjid diserahkan kepada negeri.itu pun nak sekat juga dan kemudian putarbelit alam.

tapi alih alih,berhala buddha juga yang diluluskan sebab bagi masuk sikit dalam kantung "parti" eh...negeri.

Tanpa Nama berkata...

bangang bertingkat2 puak umno ini..puak mu lagi mabuk,ada ke masjid diroboh..tak ke banganggg

Tanpa Nama berkata...

berfirman Allah tentang pembinaan masjid dhirar:

Janganlah kamu bersembahyang dalam Masjid itu selama-lamanya.Maka apakah orang-orang yang mendirikan mesjidnya di atas dasar takwa kepada Allah dan keridhaan (Nya) itu yang baik, ataukah orang-orang yang mendirikan bangunannya di tepi jurang yang runtuh, lalu bangunannya itu jatuh bersama-sama dengan dia ke dalam neraka Jahannam? Dan Allah tidak memberikan petunjuk kepada orang-orang yang zalim. Bangunan-bangunan yang mereka dirikan itu senantiasa menjadi pangkal keraguan dalam hati mereka, kecuali bila hati mereka itu telah hancur. Dan Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.

(al-taubah:108-110)

akhirnya MASJID itu dirobohkan Muhammad S.A.W, adakah baginda seorang yg keji? bodoh kerana merobohkan bangunan yg baik?

si bodoh UMNGOK tidak tahu falsafah pembinaan masjid,hidayah yg hilang dari nurani penganut agama UMNO.