Isnin, 19 April 2010

KESIAN DR HALILI

Dalam sidang media kira-kira 25 minit itu, Dr Halili bagaimanapun kelihatan sedikit 'gugup' dengan mengabaikan beberapa soalan media, kerap meneguk air dan kerap kali mengambil masa dan berbisik kepada Salehuddin sebelum menjawab soalan. (apa yang dibisikkan?)

Malah di pertengahan sidang media beliau sempat berkata: "tak pernah dapat banyak kamera sebelum ini."

Bagaimanapun, di penghujung sesi itu beliau kelihatan lebih yakin apabila meminta soalan tambahan walaupun Salehudin sudah mahu menamatkan sidang media itu. (Eh.. dia seronok la pula)

"Seronok juga, boleh tanya dua lagi, bukan selalu boleh macam ni," katanya disambut gelak ketawa kira-kira 70 petugas media. (la.. rupa-rupanya, nak merasa duduk di depan media macam orang-orang besar) - Malaysiakini

13 ulasan:

BUJANG SUSAH berkata...

DR longkang...

Amri Mat Saaid berkata...

salam

maruah boleh dijaja skunk ni murahnye harga

mack berkata...

dato salehudin adalah broker parti umno siapa yang keluar dari PKR mesti dia ada kat situ....kalau berjaya dia akan dapat bisnes GAS nya semula kita tunggu...............bagaimana pengkhianat ini bekerja...

pencatat berkata...

ahahah, patutla tak pernah dengar namanya sebelum desas desus pemilihan calon hari tu... org yg bermimpi besar tapi berjiwa kecil... masalah ds Anwar ni dia susah nak tapis antara pencari makan/kekayaan, pencari gah/kuasa-individu, dan pejuang... hasilnya ialah tapisan semulajadi (menerusi peristiwa2) menghasilkan katak2 yg sedikit sebanyak menggegarkan kapal...

Tanpa Nama berkata...

adik beradik Dr Ayam mcm profesor kangkung...huhu!

Tanpa Nama berkata...

ALJUBURI
eleh sesapa jer yg kuar PR kira tak elok la eeh, korang ni kalo Benyamin Nyetanyahu masok PR pon korang cakap dia da tobat da leh trima..typical minset PAS followers..yg kuar takde yg elok..yg masok elok jer .

Tanpa Nama berkata...

1.Kalau nak banding dari segi akademik!antara puak hangpa dengan dia!bagai langit dan bumila!!
2.Kalau nak banding dari segi mentaliti!antara dia dengan puak hangpa!juga bagai langit dan bumi la!!

Tanpa Nama berkata...

Dr. otak dah sakit otak, kecewa .... terus guna kepala lutut, mana kepala otak.

Tanpa Nama berkata...

Zaid ! Zaid. Apa fatwa PAS? Inikah contoh pemimpin yang akan melaksanakan hudud PAS nanti. Boleh ke undi beliau. Kalau undi UMNO kafir seperti kata TGHH dalam amanatnya , kalau undi Zaid bagaimana.

2. Hj Hadi kata dia dah pergi haji. Habis mengapa perkara yang sama tidak diambil kira oleh pemimpin PAS sebelum memfitnah dan menyerang pemimpin UMNO secara peribadi seperti mereka menyerang PM dan Tun Mahathir dulu? DS Najib dan Tun Mahathir pun pergi haji.

3. Jawab TGHH. Jangan jadi munafik. Kalau orang semua haram. Kena tang muka sendiri berak kapor jadinya.

4. Pengundi muda : Fikirkan! Fikirkan baik-baik dalam skala yang besar dan luas. Bukan isu Zaid itu yang nak diperkatakan. Tetapi sifat munafik pemimpin PKR dan PAS dalam pandangan dan pendapat mereka. Semuanya dikaitkan dengan islam bagi menghalalkan perbuatan mereka. Tetapi perkara yang sama tidak pula digunakan semasa mereka bercakap dan memfitnah pemimpin UMNO.

5. Zaid! Zaid! Liberal katakan! Mungkin PAS nak liberalkan hududnya dengan mengundi Zaid. Kalau tengok gayanya memang begitulah. PAS sekarang langsung tak berani nak war-warkan akan laksana hudud kalau menang. Mengapa ya! Mana amanat haji Hadi tu. Dulunya , amanat ini ditinta emaskan oleh penyokongnya disetiap ruang kosong dirumah. Dibontot kereta pun ditampalnya. Sekarang habis dicabutnya kerana bimbang kena sergah oleh DAP dan Singh tu.

6. Fisabillilah apa lagu tu. Penakut pahit dan hipokrit. Kalau dah berjihad dan perkatakan islam untuk perjuangan, teruskanlah dengan lagu hudud tu. Mengapa sekarang berak kapor dengan hudud dan amanat Haji Hadi tu.

7. Meleret sikit. tak apa juga. Satu lastik , kita tembak tiga peluru. Itu aje yang termampu dibuat oleh PGbagi kepentingan agama dan bangsa dari tergadai ke kumpulan hipokrit ini.

Nota : Masa PRK Bagan Pinang , PAS , DAP dan PKR menyerang YB Isa Samad kononnya perasuah ekoran dari tindakan tatatertib parti UMNO terhadapnya kerana dikatakan terlibat politik wang. Macam-macam dikatanya kepada Isa Samad.

Tetapi Zaid juga digantung oleh UMNO selama 6 bulan tak silapnya kerena terlibat dengan politik wang dalam pemilihan UMNO di bahagiannya. Senyap pulak PKR dan PAS serta DAP bila Zaid bertanding , malah mengalukan dan mendakwa Zaid terbaik. Terbaik apa! Kalau menggunakan sifir yang mereka gunakan untuk menyerang ISA Samad kerana rasuah politik, sepatutnya sifir yang sama apabila melibatkan Zaid. Jadi inilah sifat munafik mat-mat kopiah ini. Mulut kumat kamit berzikir sepanjang hari. Tapi otak dan hatinya busuk dan bercakap bercabang dan berbelit.

Fikirkan..................Itulah kebesaran Allah. Tak lama. Allah dah tunjukkan sifat munafik mereka. Berbagai cara Allah berikan petunjuk dan isyarat. Jadi gunakanlah akal untuk mentafsirnya. Itu pun kalau kita nak berfikir...................

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama... hukum beri undi pada org kafir.. apa pulak hukumnya?

Tanpa Nama berkata...

Kamalanathan(calon BN)onsleak ni yg nak kalung leher DR mahathir ngan kasut pasal kutuk Samw Vellu..

Tanpa Nama berkata...

Kamalanathan (calon BN) ni nak kalung leher DR Mahathir ngan kasut pasal kutuk Samy Vellu..

Tanpa Nama berkata...

menipu betul la geng perosak rakyat (PR) ni nak menipu orang.yang nak kalung leher mahathir tu orang lain

http://parpukari.blogspot.com/2010/04/adakah-bloggers-dan-pencacai-pakatan.html

ape ke bengongnya puak pencacai pas dan perosak rakyat ni.

apa ke hukumnya pulak bila bersekongkol dengan kafir seperti DAP tu?dah tukar fatwa ke.

dasar munafik pas penipu menggunakan Islam untuk kepentingan diri sendiri.