Isnin, 31 Mei 2010

"BUKTI ISRAEL SUDAH HAMPIR LENYAP" - AHMADINEJAD

Presiden Iran Mahmud Ahmadinejad mengatakan bahawa serangan biadab Israel terhadap armada bantuan kemanusiaan untuk penduduk Jalur Gaza adalah indikator besar akhir kesudahan entiti Zionis.

Nejad mengatakan, Isnin (31/5), apa yang terjadi hari ini terhadap armada kebebasan adalah ujian sesungguhnya sejauh maja komitmen Negara-negara yang menyerukan HAM.

Nejad menegaskan akhir kesudahan Zionis Israel sudah dekat. Dia mengatakan, “Hari ini kita menyaksikan bagaimana entiti Zionis yang Zalim membunuh para aktivis antarabangsa yang membawa bantuan internasional untuk penduduk Jalur Gaza dan menculik sejumlah dari mereka. Sebahagian pihak memandang ini adalah bukti kekuatan entiti Zionis, namun sesungguhnya itu adalah indikator besar bahawa lenyapnya Israel sudah dekat dan awal kesudahannya.”

Nejad menyerukan kepada Negara-negara yang mendukung entiti Zionis Israel dengan mengatakan, “Jika anda ingin memiliki kedudukan dan kredibiliti di dunia, maka hentikannya dukungan kalian kepada para penjahat Zionis yang mahir melakukan pembunuhan dan kehancuran.” ~~infopalestina

***

Dalam banyak kenyataan yang dikeluarkan oleh pemimpin di dunia, kenyataan ini nampak yang paling "Kaww" dan canggih sekali.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.Setujulah dengan kenyataan AhmadNejad ni!Iran merupakan sesatunya negara islam yang boleh bersaing dengan puak Barat dari segi teknologi!
2.Apa sebab Israel tak berani serang Iran!sebab israel tahu Iran mempunyai teknologi senjata yang menyamai teknologi Barat!Puak Israel hanya berani pada puak yang lemah je!puak yang melawan dengan batu!kalau sama taraf!!depa ketaq lutut!masuk dalam lubang!!
3.Kalaulah Islam ni tak dipecahkan sebagai syiah!Sunnah!Alangkah baiknya noo!!

Reformis Jalanan berkata...

Ustaz Wan Gee, memang paling kaww dan canggih tapi... takkan setakat keluarkan kenyataan macam tu saja? Bila Iran nak bertindak pula?

AntiSyiah berkata...

Salam Semua

Iran pun kecut teloq jugak ... dgn puak sunni saja dia berani ...

hang pa tonton ni ...pengalaman prof melawat Iran

Syeikh al-Qaradhawi: Sunnah & Syiah

http://www.youtube.com/watch?v=152vSPhpGX8

Tanpa Nama berkata...

“Behold, a people comes from the north country,
And a great nation will be raised from the farthest parts of the earth.
They will lay hold of bow and spear;
They are cruel and have no mercy;
Their voice roars like the sea;
And they ride horses,
As men of war set in array against you, O daughter of Zion.” (Jeremiah,6:22,23)

Tanpa Nama berkata...

Ustaz...iran setakat kecam..tapi TURKI bukan setakat kecam tapi ambik tindakan! Tak perlu nak bangga sangat dengan kenyataan Nejad...Nejad=US...Ingat tu...susur galur depa sama...

win berkata...

Keturunan tak menentukan warak atau tidak seseorang itu... Buat masa sekarang, hanya presiden Iran yang paling berani mengecam amerika dan israel secara terbuka... di ikuti turky - Erdogan..

jangan Jumud melihat seseorang pada keturunannya... lihatlah pada dirinya... sekalipun dia berbangsa Yahudi, jiak memperjuangkan Islam, berdirilah dibelakangnya...