Rabu, 14 Julai 2010

JOM KITA GELAK KERANA UMNO JUGA PARTI PERJUANGKAN ISLAM



malaysiakini melaporkan;

"Perdana Menteri dan Presiden Umno itu berkata PAS harus menghormati Umno sebagai parti yang memperjuangkan Islam, yang merupakan satu daripada teras perjuangan mereka selama ini.

Beliau berkata tiada sesiapa yang harus meragui perjuangan Umno dalam hal tersebut" (sila Klik)

gambar di atas adalah gambar isteri presiden parti yang memperjuangkan islam.


5 ulasan:

ApaKataPAS berkata...

Apa kata penyokong PAS selepas Anwar dan Parti Keadilan Rakyat iktiraf Israel?

Nak tahu juga ulasan dan pandangan ilmiah penyokong PAS tentang hal ini. Jangan emosi ye.

http://apakatapas.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

1.oiii!!hang ni!burung tiong atau ustaz!!
2.kalau hang rasa hang ada ciri-ciri ustaz!!itulah tugas hang!sedarkan sesama islam!!tugas hang lah!!pi dakwahkan rosmah tu!!atau hang orang yangh paling syok!paling suka hati!!tenguk rosmah begitu!sebab hang ada cerita yang nak dijajakan!!dan rasanya hang merupakan orang yang paling takut!takut rosmah berubah!pakai tudung!sebab tak dak cerita lagi hang nak jaja tentang keburukan rosmah!!
3.Kalau bab guan eng!kalpal singh!!hang bukan main lagi!!beria-ia kononnya mana tau kot-kot depa kan terima islam nanti!!sesama islam!!hang bukan nak sedarkan mereka!hang kutuk lagi!!
4.betuilaha!!hang ni cuma burung tiong!!ilmu agama hanya sejengkal!!
5.Hairan jugak!!bab hukum MLM!!hang langsung tak berani ulas!!MLM lebih signifikan dengan masalah sosial remaja islam berbanding dengan kebodohan rosmah!!
6.Kebodohan rosmah ni sama lah dengan kebodohan hang!!sama-sama bodooooooo!!!!!

LoLa berkata...

haiyooo... bab MLM ni mana bleh men ulas camtu ja.. kena ada ilmu yg mendalam dari sudut muamalat(perbankan dan urusniaga)

tapi kalu bab Datin Rosmah ni dok perpeluk, bersentuh dengan lelaki bukan muhrim, budak darjah 1 perbuatan tu haram.... so, senang dak??

BodohTakLehAjaq berkata...

Kpd LoqLaq

Bab tajaan haji RM 65000 TGNA tu susah sangat ke nak ulas .... perlu ilmu yg mendalam ke .... kalau duit RM 65000/= tu, TGNA suruh derma kpd anak2 muda kelantan yg nak pi menuntut di pakistan, yaman, mesir dan seumpamanya kan lebih bermanafaat ... TGNA pun pi Mekah bukan tak biasa dan bukan pertama kali ... ko faham tak ???? atau aku suruh engko pi baca kat blog ustaz zaharudddin ....


Tuan Guru Nik Aziz & Haji

Dengan Wang Hadiah

http://www.zaharuddin.net/content/view/890/95/

sapa2 yg terlalu agungkan TGNA tu ambil iktibar ... dia pun manusia biasa ....

MB berkata...

Salam

Jom kita gelak kat PAS plak ..

Anak Syarikat Milik Kerajaan Kedah Jual Arak!

http://www.isuhot.com//modules.php?name=News&file=article&sid=1099