Sabtu, 17 Julai 2010

UMNO AJAK FBI LAWAN PR UNTUK PRU 13

FBI merupakan cabang militan kerajaan Amerika Syarikat. Peperangan di Afghanistan adalah kerja-buat FBI. Slogan yang mereka mainkan adalah, "anti-keganasan" dengan mempamerkan Osama bin Laden sebagai tokoh militan. Akhirnya, Afghanistan hancur diserang Amerika Syarikat.

Pada 19 hingga 23 Julai ini, FBI yang merupakan cabang militan Amerika ini bersidang di Kuala Lumpur. Kehadiran FBI itu, sangat hampir dengan PRU yang bakal berkunjung tiba.

Seperti yang dimaklumi, pentadbiran Najib sehingga malaysia menjadi "kerajaan laki-bini" ini telah menggunakan duit rakyat sehingga RM77 juta setahun untuk membayar APCO, sebuah syarikat zionis. Kekurangan tabung kerajaan, sehingga terpaksa menaikkan harga Minyak, Gas, Diesel dan gula. Justeru, Apakah keputusan FBI mengadakan persidangan di Kuala Lumpur ini mempunyai kaitan dengan APCO? Jika ada, bermakna ia ada kaitan dengan UMNO.

UMNO kena jelaskan, kenapa militan amerika yang merancang serangan terhadap negara Umat Islam, seperti Iraq dan Afghanistan ini mengadakan persidangan di Kuala Lumpur pada 19 hingga 23 Julai ini. Kenapa buat di malaysia? kenapa dekat dengan tarikh Pilihanraya Umum? Apakah UMNO bukan sekadar meminta bantuan dari APCO, bahkan sudah meminta tolong dari FBI pula?

sekian

Wallahu 'Alam

Al-Bakistani


- Sri Indah [b] sg buloh
18 Julai 2010 * 5:15 pagi

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jelaskan juga kenapa anwar ibrahim suka sangat tangguhkan kes liwat dia.

jelaskan juga kenapa dia mengiktiraf negara israel dalam blog dia dengan mengatakan itu hak israel untuk hidup bersama di bumi palestin sedangkan israel yang merampas tanah palestin?

boleh kan...?