Sabtu, 5 Jun 2010

SIAPA RAKAN APCO?

Ucapan Abang Mat Sabu dalam demonstrasi jumaat baru-baru ini;

"Himpunan kita pada hari ini bukan sangat nak mengutuk Israel, kerana Israel itu memang jahat dan telah disebut dalam Al-Quran. Tapi yang kita nak kutuk ialah negara-negara Islam yang tak buat apa-apa. Mesir jadi alat Amerika, Jordan jadi alat Amerika. Negara2 Arab jadi alat Yahudi. Mereka biarkan saudara-saudara mereka disembelih setiap hari.

Yahudi memang jahat dulu, kini dan selamanya. Perangai Yahudi memang jahat sangat dulu, kini dan selamanya. Yahudi , orang yang bersekongkol dengan Yahudi jahat mereka sama dulu , kini dan selamanya.Orang yang berbaik dengan Yahudi perangai mereka serupa, orang yang berbaik dengan Apco jahat mereka sama dulu, kini selamanya. Hidup rakyat Palestine! , mampoih Zionis!, mampoih Apco, mampoih rakan-rakan Apco!"

***

Abang Mat sebut rakan Apco. Siapa rakan APCO itu?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.Alahai!kalau hang nak petik fakta dari tokoh yang tertentu!hang carilah tokoh yang educated sikit!!yang hang pi cari pengliporlara buat apa!Kalau nik aziz!kalau harun din!bolehlah juga direnung bersama!ni!!mat sabu!!!nak belajaq apa dari dia!ilmu!agama!moral!!kes khalwat dulu macamana!!
2.Tokoh yang paling tak bermoral dalam dunia ni!paling keji!!terutama dalam kes anuar!!sapa yang mula-mula tuduh anuar seorang peliwat pada 1998!!sapa yang dok keji anuar pada masatu!Sapa yang dok bela anuar sekarang!sapa yang dok tumpang anuar sekarang!!
3.Hatta barisan kepimpinan pas pun tak pilih mat sabu!!tak diangkat sebagai barisan pemimpin!!
4.Sebagai pengliporlara!sebagai tukang sorak!!bolehla oii!!pakat-pakat tumpang gelak!!kalau sumber berita dari sumber yang diragui!boleh dibuat fakta ka oii!!

CUPING MERAH berkata...

umno la sapa laaaiii...kah..kah..kah

Hisyamuddin Che Ali berkata...

betul ke kes khlwt tu bro??jgn main fitnh je..anda nk jd hakim mah syariah ke??kan hakim dh kata yg mat sabu tak berslh..jgn nak buat fitnh pula..kn hukum qazaf bru thu..

truskan perjuangan shbt al bakistani..tumpg parking blog ana di sini, insyaAllah

pencatat berkata...

Tanpa Nama!

Ahahahah.... kah kah kahh kahhh

hang memang paut digelakkan sebab tak guna aqai...

Tanpa Nama berkata...

Rakan Yahudi ialah orang yang hisap rokok macam Pak Bakaq tu sebab menyumbangkan duit ssecara tak langsung kepada Yahudi !!!!