Rabu, 11 November 2009

KENYATAAN MEDIA CIKGU PA ESOK


Dimaklumkan dari sumber pejabat agong, bahawa esok dalam pukul 11 pagi, Cikgu Pa akan mengadakan satu sidang media dalam isu baiah. Dimaklumkan juga, dalam kenyataan media tersebut, kemungkinan besar Cikgu Pa akan lakukan serangan media terhadap Khalid samad, walaupun isu baiaah ini bermula dari pertemuan Hasan Ali, Nasaruddin Mat Isa dan Roslan SMS dengan blogger UMNO. (sila baca di sini)

apakah benar maklumat tersebut? kita tunggu dan lihat..

sekian

Wallahu 'Alam

Al-Bakistani



- Shah Alam

12 november 2009 * 2:45 petang

4 ulasan:

House PK berkata...

Nik Aziz ditaja oleh Abroad Technology

0smanor berkata...

Ustaz ini memang hebat, bertaraf Imam Syiah, tahu apa yang berlaku besok. Ustaz ni ahli nujum kah atau sengaja menabur fitnah ? Ingat jangan jadi ustaz kelarah, penampilan comel, hati busuk.

ahmadfadhli berkata...

ustaz g,isu baiah telah ditimbulkan dalam satu ceramah umum di pasir mas kelantan pada bulan mac yg lalu. yg menimbulkan ialah YB Mohd Zaki Ibrahim, pada masa itu, isunya ialah Datuk Ibrahim Ali yang nampak condong kpd UMNO. Pada masa itu, PAS Kelantan sudah membuat keputusan untuk dedahkan baiah ni kpd umum.
ana bukannya nak dedah sgt benda-benda mcm ni, tp bosan dengan sikap ustaz G yag terlampau nampak sgt nak menyerang pimpinan tertentu. ana tidak pro atau anti sesiapa, ok je kalau ustaz G nak berpihak,tp jgn melampau sgt ye.

ahmadfadhli.com.my

kulaan 1 berkata...

Inilah kejahatan hang... dek kerana tak sebulu... tuduhan tanpa bukti dan belum lagi sidang mediapun dah buat macam2 tuduhan... memang sah hang ni pemecah belah dalam jemaah...