Khamis, 25 Mac 2010

KENAPA ZUL SAHAJA KENA SIASAT?



Dikatakan bahawa bom yang meletupkan Altantuya itu adalah sejenis bom C4. Dikhabarkan bahawa bom c4 yang meletupkan Altantuya itu adalah Bom C4 yang hanya boleh didapati dari kem yang tidak boleh dikeluarkan melainkan mendapat tandatangan persetujuan dari Menteri pertahanan. persoalannya, siapa menteri pertahanan ketika itu yang meluluskan bom c4 untuk keluar dari Kem, lalu bom itu digunakan untuk meletukkan Altantuya?



Apakah anda masih ingat dengan insan dari gambar ini? bukankah beliau seorang Penganalisa politik yang mempunyai kaitan rapat dengan Najib, Perdana Menteri Malaysia sekarang?

adapun berita pada hari ini melaporkan adalah seperti berikut;

Polis akan mengambil keterangan Ahli Parlimen Bebas, Zulkifli Noordin, berhubung pendedahannya di Dewan Rakyat semalam bahawa beliau ditawarkan ganjaran besar untuk mengaitkan Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dengan kes pembunuhan wanita Mongolia, Atantuya Shaariibuu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, berkata disebabkan ia satu maklumat terbaru yang diterima polis, siasatan lanjut akan dijalankan bagi memastikan sama ada pendedahan oleh wakil rakyat Kulim-Bandar Baharu itu benar atau tidak.

“Sebagai prosedur siasatan satu-satu kes, kita akan memanggil mereka yang bertanggungjawab mendedahkan perkara itu bagi membantu siasatan," katanya kepada pemberita pada sambutan Hari Polis Ke-203 di Pusat Latihan Polis. (sila
Klik)

1 ulasan:

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Pihak Polis akan siasat , bagus tapi..........................
sampai bila boleh dapat keputusan siasatannya??????????????????????
Pihak polis gaji dah naik , la ni elaun pun dah naik , tapi kertas kertas siasatan polis je! tak naik naik .Apa ini?