Isnin, 22 Mac 2010

UMNO DAN ARAK DAN JUDI, MACAM KENTUT DENGAN TAIK







Sakan nampak? Siapa dalam gambar ini? Cuma mahu kepastian sahaja.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yang disebelah tu nampak macam salehudin ayob!

pencatat berkata...

ahahaha, hensemnya menantu bekas pm tuh...

Tanpa Nama berkata...

1.hang pi la dakwah kat dia!ajaq dia sikit!hang kan ustaz!hang dok kata dari jauh je!tindakan hang tak dak!hangpun subahat sama la hukum nya!!taraf keimana hang dalam hal ni!berapa!bawah dari dok dakwah dalam hati!
2.patut pun!remaja sekarang makin liaq!macam dikelantan tu!sebab ramai orang macam hang le!dakwah dari jauh je!!ustaz apa hang ni!!tak bagi duit!tak bergerak la hangpa!!

Tanpa Nama berkata...

Us Wan,

Saya, bagi pihak pengundi Rembau dan umat Islam Malaysia , cabar YB Machang untuk dedah nama pemimpin UMNO yang kaki Botol tu. Kalau tidak, beliau boleh dituduh sebagai pemfitnah.

Pemuda UMNO rembau

Tanpa Nama berkata...

lagi terang hendak bersuluh.....ekekekekkekekke banggang

mempelung berkata...

Woi Pemudo Rombau

Buek malu orang kampong yo kau ni...kan buto-buto kono bangang dah.

Nak tanyo buek apo laie...takan gambar Nik Aziz lak.

Anon 2:12...tak yah nak bagi ceramah kat mamat tu...dalam Parlimen kan dah dibahaskan soal-soal ni...takan tak paham laie...bonggok la kau ni

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 02:12

Kau bodoh sangat kenapa? KJ tu yang ramai tegur dan nasihat.. Orang bodoh tahap keldai macam hang je tak tahu