Isnin, 22 Mac 2010

"NANTI SAYA MASUK LAH"

Mungkin kita masih ingat dengan Ezam Mohd Nor. Dia keluar dari PKR, kemudian fokus dalam GERAK. Tidak lama kemudian, dia terlibat dengan UMNO.

Dengan kata lain, dia tidak terus masuk UMNO, tetapi keluar dari PKR terlebih dahulu.Kemudian baru 'melompat' kepada UMNO.

Adapun gambar di atas ini, tidak ada kaitan langsung dengan Ezam Mohd Nor. Cumanya, gambar atas ini, nampak macam ada orang nak ajak berpeluk je, tapi satu pihak lagi macam tak mahu.

"Jom la kita berpeluk" sambil membuka lebaran dua tangannya.

"eh.. nanti dulu.. U duduk macam keadaan sekarang dulu. U hentam dalam keadaan sekarang ni, lain sikit, tak macam U dah masuk nanti. Hilang kaww" balas satu lagi. ketika itu sedang duduk di Sofa di parlimen salah sebuah negara dalam dunia.

Mungkin itu yang dibicarakan kedua-dua tokoh itu.

sekian

p/s : 4 hari lepas, Aku ada berjumpa dengan Nazree GERAK di sekitar ampang. Banyak cerita tentang perancangan menjatuhkan MB Selangor yang aku dapat dari beliau. Mungkin bukan masanya lagi aku mengulas perkara itu.

Wallahu 'Alam

Al-Bakistani
ustaz_bakistani@yahoo.com


- Sri Indah (B), Sg Buloh
7 Rabiul Akhir 1431 - 23 Mac 2010 * 2:40 petang

3 ulasan:

Pro UG Sayang UMNO & APCO Israel berkata...

Alah, citerla ustaz. nk tau juga sapa dalang sebenar.

Tanpa Nama berkata...

hmm, masa ustaz pi jumpa Nazree gerak tu minum barbican tak? Takut2 ada sedikit alcohol content dan memabukkan . Dulu ada ustaz lain cerita kalau kita minum air, buat pura2 mcm minum arak tak boleh... elakkan perkara syubahat Ustaz. Takut nanti Ustaz mabuk tak reti bezakan ayat quran dan fitnah orang <-- perlu tak Ustaz 4 orang saksi untuk tuduh seseorang. Orang fasik... orang minum barbican takleh jadi saksi....

Tanpa Nama berkata...

kenapa geng UG takut sesangat dengan blog Bakistani?

- pemuda seksyen 18