Selasa, 27 Oktober 2009

APA HUBUNGAN NASA DENGAN BLOGGER UMNO??


Semalam Nasaruddin Mat Isa, Hasan Ali dan Roslan SMS buat pertemuan sulit dengan sebilangan blogger-blogger terpilih, termasuk beberapa orang Blogger UMNO di Rumah Hasan Ali


Nasaruddin Mat Isa bersama seorang blogger UMNO, Akhramsyah Muammar Ubaidah Sanusi Juned


Kenapa blogger ini dijemput? Bukankah ‘mangkuk hayun wa mangkuk tandas' ini adalah blogger UMNO.

sila baca blog 'mangkuk hayun' ni disini;

http://thoughtsintangents.blogspot.com/

7 ulasan:

Akhramsyah Muammar Ubaidah bin Sanusi berkata...

Maaf, saya ingin membuat pembetulan. Nama saya Akhramsyah... Akasyah tu nama anak penakan saya!

Kalau nak tahu sebab majlis Dato' Hassan, tengoklah blog saya lagi lepas jam 8.30 pagi esok. Nak posting sekarang tak syok, sat ni kurang pahala saya orang dok maki saya ni! :-D

Tanpa Nama berkata...

Akhramsyah????? Sepintas lalu macam ejaan AnakHaram aje gamaknya.

Tanpa Nama berkata...

ko mmg bodoh seboboh bodohnya la bakistani....takdok mamusia yg sebodoh ngko ni....wassalam

Tanpa Nama berkata...

apa yang difahami adalah ayah nik terlalu percayakan bisiskan luar yang tidak berasas sehinggakan pelbagai andaian terjadi . ayah nik sudah berumur dan harus bercuti..ini zaman tuan guru haji hadi yang lebih terampilan .

Tanpa Nama berkata...

salam,
petikan surah al hujurat ayat 11:Hai orang-orang yang beriman janganlah suatu kaum mengolok-olok kaum yang lain (karena) boleh jadi mereka (yang diolok-olok) lebih baik dari mereka (yang mengolok-olok) dan jangan pula wanita-wanita (mengolok-olok) wanita-wanita lain (karena) boleh jadi wanita-wanita (yang diperolok-olokkan) lebih baik dari wanita (yang mengolok-olok) dan janganlah kamu mencela dirimu sendiri dan janganlah kamu panggil memanggil dengan gelar-gelar yang buruk. Seburuk-buruk panggilan ialah (panggilan) yang buruk sesudah iman dan barang siapa yang tidak bertobat, maka mereka itulah orang-orang yang lalim.

wallhualam
wan

Tanpa Nama berkata...

Kalau la berjuang dlm pilihanraya sejak dari 1955 lagi, buat aper susah2 sampai skrg nak tumbangkan ameno/bn.
sejak berdekad lamanya berhempas pulas letak calon, ...hilang wang pertaruhan, petugas mati dibunuh di lubuk merbau, ...aktivis pas memali dituduh penderhaka & dibunuh, rakyat kpg disumbat ke kemunting, fitnah di RTM berjalan bertahun2.

sampai teori yg ameno/bn akan tumbang, dgn rujukan tumbangnya parti dominan di jepun, taiwan, korea dsgnya la lagi, utk menyedapkan halwa minda penyokong.
tak payah tunggu lama, pasti kemenangan akan muncul.

peh!!! Di saat menampakkan jalan ke arah itu, dan mendendangkan puisi jln ke putrajaya,
......alih2 lompat ke sampan sebelah....................... wallau wehh!!

kalau lah aku nak melayu, dah lama aku pangkah ameno yg dlmnya ada melayu azeez, Zam, mat nor, naina, kutty, iban sabah, zamberi, shah, ......and list goes on....

Tanpa Nama berkata...

wuii!!!.... betul ker ape yg tgnaa ulas komen ketua ameno cheras "yg tgnaa pemecah-belah perpaduan melayu-islam" selepas sidang dun smlm??

...cayalah jawapan tgnaa. tak terlintas difikiran ku jawapan/komen tok guru.
rupenya keturunan syed ni bermasalah yer...?? atau tak tahu sejarah keturunan sendiri sebab byk makan suap?

boleh ker tghh berkias macam tgnaa ni. mungkin ade, cuma mungkin karekter tghh masih didokongi oleh juak2 di sana (trgn)
...almarhum ustaz fadhil nor pun berkarektor macam tgnaa...