Ahad, 8 Mac 2009

PEMBANGKANG DALANG RAKYAT, BN DALANG KRONI

PEMBANGKANG DALANG RAKYAT, BN DALANG KRONI

Utusan membawa loya melaporkan;

“KUALA LUMPUR 8 Mac – Menteri Pelajaran, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, perhimpunan membantah pelaksanaan Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) jelas didalangi pembangkang berdasarkan penyertaan beberapa pemimpin mereka pada demontrasi jalanan semalam
[1]

KOMEN:

Sebarang tindakan mempertahankan rakyat, mempertahankan bahasa ibunda, mempertahankan hak-hak rakyat mesti disebut didalangi pembangkang.

Memanglah didalangi pembangkang, sebab Pembangkang mempertahankan hak rakyat. Kan Nama pun Pakatan Rakyat. Adapun tindakan Barisan Nasional, semuanya didalangi oleh Kroni-kroni…..

Tak sekolah ke Menteri pendidikan ini???

Apa punya bodoh menteri Pendidikan ini. Kalau nak jadi bodoh pun, jangan jadi bodoh setara babi hutan di hutan, babi laut di lautan. Apa boleh buat, di Malaysia, orang yang bodoh sahaja boleh jadi menteri.

Sebenarnya, tak perlu pelik, sebab memang perangai macam ni Allah dah cerita dalam Al-Quran.

Firman Allah;

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

Maksudnya;
“Apabila diberitahu kepada mereka (orang munafiq), jangan lakukan kerosakan di atas muka bumi. Mereka pasti menjawab, kami adalah golongan yang mahu melakukan kebaikan”

(Surah Al-Baqarah : 11)

Apabila diberitahu kepada puak-puak parti Orang Utan ni, jangan rosakkan kesatuan rakyat, jangan rosakan bahasa ibunda, jangan itu jangan ini. Mesti mereka akan menjawab, sebenarnya tindakan kami itu adalah tindakan orang yang mahu kebaikan…

UMNO memang parti celaka..

UMNO adalah jijik dan kotor….

Sekian

Al-bakistani
http://g-82.blogspot.com/

ustaz_bakistani@yahoo.com



- Sri Indah (B), Sg Buloh
9 mac 2009 * 9:30 pagi.



[1]http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0309&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm

4 ulasan:

sang kelembai junior berkata...

aku memang pantang kalau Hishamuddin ni bercakap..Habuk pun tarak..point mcm budak sekolah..

renunglah diri kau tu dulu hisham..jadi ketua pemuda duk jilat punggung presiden je..tak mcm ketua pemuda terdahulu..

ni nak bertanding naib presiden pulak..track record mcm sial..kalau orang mcm dia la jadi pemimpin tertinggi malaysia, hancurlah negara..

ar-rashidin berkata...

pembangkang sama je.. ketua cakap A, semua buat... kata B. semua ikut. seperti kerbau dicucuk hidung, tak gitu... padahal tak tau apa2 pn, tau nk berontak je

Tanpa Nama berkata...

lebih baik ikut pemimpin cerdik, daripada ikut pemimpin bodoh....

takkan tak belajar kot hadis yang suruh bagi wala' pada kepimpinan Islam yang berasaskan Al-Quran dan AsSunnah kot????

nak jadi khawarij ker????

ar-rashidin berkata...

wala kepada orag pemimpin islam. bukan pemimpin khwarij atau yang ske2 kafirkan orang