Rabu, 18 Mac 2009

UMNO SEMAKIN HARU BIRU

UMNO SEMAKIN HARU BIRU

Berita hari ini memaklumkan bahawa bawah meja dalam pejabat Perdana Menteri merangkap Presiden UMNO terdapat dua keping kertas bertulisan jawi dan kayu bersalut kain.

Angkara siapakah ini??? Apakah ini team yang bimbang Pak Lah tak letak jawatan PM nanti????

Apakah ini adalah kesan liqa’ muzakarah Hulu langat baru-baru ini???

Muzakarah yang berjaya melumpuhkan UMNO/BN adalah wajar. Tapi muzakarah yang melumpuh kesatuan PAS, PKR dan DAP adalah tidak wajar.

Mengapa???

UMNO dah nak mati. Jangan diberikan nafas baru kepada mereka. kita bina kerajaan Islam yang di sokong oleh cina, India dan melayu. kerana semua mereka adalah hamba Allah.

Kalau melayu sahaja, kerajaan Islam tidak akan berjaya dibina di Malaysia. lebih-lebih lagi dalam kerajaan yang mengamalkan demokrasi.

Kita bina kerajaan Islam dikala tidak wujud UMNO dan BN. UMNO/BN wajar dilupuskan dari bumi Allah. Kerana mereka adalah jijik dan kotor !!!!

Perlawanan bola sepak sudah bermula. Penonton-penonton di harap bersabar memerhatikan permainan ini. Di harap jangan ada dari kalangan penonton yang agrasif sehingga turut bermain sama dalam padang terbuka. Jika tidak, dibimbangi tragedi september akan berulang kembali.

Sekian

Al-Bakistani
http://g-82.blogspot.com/

ustaz_bakistani@yahoo.com



- Sri Indah (B), Sg Buloh
18 mac 2009 * 6:12 petang

Tiada ulasan: